Žaidėjų bendruomenė vis dar išlaiko tvirtą poziciją prieš naujausią „Assassin’s Creed” serijos dalį – „Shadows”. Nepaisant žaidimo kūrėjų pastangų pristatyti patrauklų turinį, daugybė entuziastų reiškia savo nepasitenkinimą ir ketina boikotuoti šį leidinį. Žaidėjai teigia, kad jų balsas yra svarbus ir kad jie siekia pokyčių industrijoje, kurioje jie jaučiasi išgirsti. Tokios reakcijos atspindi didėjantį žaidėjų sąmoningumą ir pasirengimą kovoti už savo interesus.
Boikoto organizatoriai pabrėžia, kad jų tikslas nėra tiesiog sustabdyti „Shadows” pardavimus, bet ir parodyti, jog žaidėjų nuomonė yra svarbi kūrėjams. Jie tikisi, kad tokie veiksmai privers leidėjus ir kūrėjus atsižvelgti į bendruomenės nuomonę, pavyzdžiui, apie žaidimų kokybę ir turinį. Bendruomenė dažnai diskutuoja apie tai, kaip svarbu, kad jų lūkesčiai būtų atitikti, ir kad jie nebūtų ignoruojami. Tai nėra pirmas kartas, kai žaidėjai susivienija dėl panašių priežasčių, ir jų vienybė tampa vis stipresnė.
Kompiuterinių žaidimų rinka yra dinamiška, ir žaidėjai yra pagrindiniai šios srities veikėjai, todėl jų nuomonė yra būtina. Boikotas tampa galimybe parodyti, kad žaidėjai yra ne tik vartotojai, bet ir aktyvūs dalyviai šiame procese. Daugelis analitikų pastebi, kad toks žaidėjų aktyvumas gali skatinti kūrėjus labiau atsižvelgti į jų interesus ateityje. Tai atveria naujas perspektyvas, kaip industrija gali vystytis atsižvelgdama į savo pagrindinių klientų – žaidėjų – poreikius.
Priežastys, dėl kurių žaidėjai nesitraukia iš boikoto
Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl žaidėjai tvirtai laikosi savo pozicijos, yra nusivylimas kokybe ir žaidimo mechanika. Daugelis jų teigia, kad „Assassin’s Creed Shadows” neatitinka jų lūkesčių ir siūlo mažai inovacijų, palyginti su ankstesnėmis dalimis. Jie jaučia, kad naujasis žaidimas bus per daug priklausomas nuo praeities sėkmės ir nesiūlys nieko naujo, kas galėtų pritraukti jų dėmesį. Tai kelia klausimą, ar kūrėjai tikrai atsižvelgia į savo auditorijos poreikius.
Kitas svarbus aspektas, skatinantis boikotą, yra žaidimo monetizavimo politika, kuri, pasak žaidėjų, yra pernelyg agresyvi. Jiems nepatinka, kad žaidimų kūrėjai akcentuoja mikrotransakcijas, kurios, jų manymu, gadina bendrą žaidimo patirtį. Daugelis žaidėjų jaučia, kad tokia praktika turi būti peržiūrėta, kad būtų išlaikytas teisingas balansas tarp pelno siekimo ir žaidėjų pasitenkinimo. Šis aspektas tampa vis svarbesnis diskusijose apie žaidimų industrijos ateitį.
Žaidėjai taip pat pabrėžia, kad jų nepasitenkinimą sustiprina trūkumai žaidimo siužete ir personažų vystymesi. Jie tikisi, kad tokio lygio projektai pasižymės aukšta naratyvo kokybe, tačiau „Shadows” daugelis laiko pernelyg šablonišku ir per daug politišku, ypač istoriją nukreipiančiu nuo tikrovės. Tai ypač pabrėžia pasipiktinimai, kad pagrindinis veikėjas – juodaodis samurajus. Dėl šių priežasčių žaidėjai nusprendė ne tik išreikšti savo nuomonę, bet ir veikti, siekiant pokyčių. Jų nuostata – nesitaikyti su žemesne kokybe ir nesubalansuotu turiniu – yra aiški žinutė kūrėjams.
Kodėl žaidėjai nepalaiko projekto?
„Asassin’s Creed Shadows” kūrėjų komanda susiduria su rimtais iššūkiais, nes žaidėjai ne tik išreiškia savo kritiką, bet ir aktyviai veikia prieš projektą. Žaidėjų bendruomenė jau seniai žinoma dėl savo reiklumo ir nuolatinio siekio užtikrinti aukštą kokybės standartą, todėl jų nepasitenkinimas nėra atsitiktinis. Jie nori matyti naujoves ir išskirtinę patirtį, kuria gali mėgautis be jokių papildomų sąlygų. Tokios nuotaikos skatina diskusijas, kokia kryptimi turėtų judėti žaidimų industrija.
Viena iš priežasčių, kodėl žaidėjai aktyviai nepalaiko „Shadows”, yra jų požiūris į kūrėjų atsakomybę. Jie tikisi, kad žaidimų kūrėjai bus atsakingi už savo produktus ir užtikrins, kad jie atitiktų vartotojų lūkesčius. Žaidėjai reikalauja didesnio dėmesio detalėms, siekiant užtikrinti, kad viskas veiktų sklandžiai ir be trūkumų. Toks reiklumas yra būdingas žaidėjų bendruomenei, kuri vertina savo laiką ir pinigus, investuojamus į žaidimus.
Nepaisant „Assassin’s Creed” serijos populiarumo ir ilgalaikės sėkmės, „Shadows” nesulaukia tokio palaikymo, kokio tikėjosi kūrėjai. Tai įrodo ir vis atidedama žaidimo išleidimo data. Tai aiškiai parodo, kad žaidimų industrija turi atsižvelgti į nuolat besikeičiančius žaidėjų poreikius ir lūkesčius. Žaidėjų bendruomenės veikla šiuo atveju tampa pamoka, kad net ir didžiausi žaidimų projektai gali susidurti su rimtais iššūkiais, jei neatsižvelgs į žaidėjų nuomonę. Tai skatina kūrėjus ir leidėjus permąstyti savo strategijas, siekiant užtikrinti tvarią sėkmę ateityje.
Galima konstatuoti, kad žaidėjų bendruomenės reakcija į „Assassin’s Creed Shadows” projektą yra rimtas signalas visai pramonės šakai. Tai rodo, kad žaidėjai yra pasirengę ginti savo interesus ir reikalauti aukštos kokybės produktų. Kūrėjai ir leidėjai turėtų atidžiai stebėti šias tendencijas, kad galėtų prisitaikyti prie besikeičiančios rinkos ir užtikrinti, jog jų kūriniai atitiktų auditorijos lūkesčius. Tai gali būti pagrindinis veiksnys, lemiantis sėkmę ar nesėkmę ateityje.